close
Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物

學速成會快上手同易好多,但係要打得熟就要多打字,例如功課可以用打字尼做...最初學但唔練實唔會記得
我識速成,宜家中四,中一既時候我一隻字都唔識打,我由中一開始有挽跑online,挽得越尼越高lv果陣開始比人笑唔識打字,因為好少高level既人唔識打字,同朋友chat果陣同英文好唔方便,到左中二既10月開始想學打字,我叫人教識左我打(好煩)尼兩隻字,之後只不停打尼兩隻字,好快就打熟左果兩隻字
為左學識更多,我用手機影左keyboard,得閒就睇,緊著由拎左本中文字典出來,因為我果本字典每個字都有寫字既倉頡碼,而速成碼就係倉頡碼最頭同最尾果個碼,果陣我由字典既第一隻字開始自己理解每隻字既打法,例如個(屋)字係打(尸土3),我會理解點解果隻字要咁打,因為熟左之後可以更容易打出想打既字,我就係靠手機果張keyboard既相同本字典(兩樣一齊睇最好),當然我明白左個原理之後冇成本字典睇哂,邊有咁多精力
不過有時想打既字唔識打果陣,會立即係字典搵字碼,之後再不停打熟佢,慢慢打打下就會記得keyboard上既碼既位置
我到宜家可能有d太難打既字會唔識or有d字會唔記得點打,但尼d情況已經越尼越少,其實我果陣自學左幾個月已經可以用打字尼做project

Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物
arrow
arrow
    全站熱搜

    price80 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()